دسته‌بندی نشده

آینده تولید – تولید آینده

آینده-تولید-–-تولید-آینده-پرشین-cnc

با گسترش راه حل های جدید فن آوری ، این سوال مطرح نیست که آیا ما می توانیم محصول را تولید کنیم ، بلکه می توانیم با چه سرعتی و کارآمد بتوانیم این کار را انجام دهیم. تیم RapidDirect متعهد است تا شیوه تولید آنها را با استفاده از یک مدل تجاری منحصر به فرد ، چه برای تولید سری و چه از سری کوچک ، اصلاح کند. 

از نمونه سازی سریع گرفته تا تولید سریال خدمات آنلاین RapidDirect مستقر در چین چیزی کمتر از تولید و ارسال تا 24 ساعت قطعات طراحی شده ارائه نمی دهد. خدمات شامل نمونه سازی سریع ، چاپ سه بعدی ، ماشینکاری CNC ، کار با ورق و قالب تزریق می باشد. و با روشهای ذکر شده می توانند در خدمت طیف گسترده ای از مشتریان با کیفیت بالا و مهلت های کوتاه قرار گیرند.

با این حال ، علاوه بر کامل بودن خدمات شما ، جدیدترین واقعیت این است که رابط آنلاین از طریق سفارشات گرفته شده  مدیریت می شود ، و راه حل تجاری که بنیانگذاران به آن فکر می کنند. RapidDirect دارای یک تیم مهندسی مترقی است که با داشتن 150 کارمند دارای مهارت و کارگاه تقریباً 20.000 مترمربع در واحدهای مدرن متکی است. این جایی است که قطعات سفارش داده شده که بعداً در بسیاری از نقاط جهان قابل استفاده و نصب هستند در سریال های بزرگ تولید می شوند.

این نوع از تولید قراردادها در شرایطی که مشتری توانایی تولید نداشته باشد یا فن آوری مناسبی در دسترس نباشد ، راه حل جایگزین ارائه می دهد. RapidDirect با طیف گسترده و کمیت مراکز ماشینکاری و در دسترس بودن مداوم ، راه حل هایی را برای این کار ارائه می دهد.

واقعیت از مدل

این شرکت کلیه مراحل تولید را از مشتری می گیرد که تنها وظیفه بارگذاری مدل قطعه مورد سفارش را دارد. از طریق رابط سفارش آنلاین ، مشتری همچنین محاسبه قیمت اولیه و یک برنامه فناوری را دریافت می کند ، می تواند براساس این اسناد تصمیم بگیرد تا سفارش نهایی شود. پردازش پس از اتمام آن در کارگاه RapidDirect آغاز می شود و پس از آماده سازی ، آنها با استفاده از روش مناسب ، این مؤلفه را تولید می کنند.

نحوه تولید از مدل سه بعدی به قسمت واقعی توسط یک الگوریتم ویژه بر اساس داده های اولیه تعیین می شود. برنامه ریزی فناوری با استفاده از هوش مصنوعی در چند دقیقه انجام می شود – قطعات سفارش داده شده می توانند به سرعت و با روشی مقرون به صرفه تولید شوند. هوش مصنوعی توسط 150 نفر مهندس پشتیبانی می شود – آنها همچنین در صورت سؤال در مورد انتخاب مواد و فناوری ، به مشتریان کمک می کنند. فاصله جغرافیایی دیگر در سال 2019 مانعی نیست: علاوه بر رابط سفارش آنلاین ، این تیم بر ارتباطات مشتری نیز متمرکز است.

تأسیس شبکه تماس با ما برای اطمینان از کارایی هدف RapidDirect ارائه خدمات به مشتریان خود به بالاترین استاندارد ، از جمله مهلت های کوتاه است. آنها می توانند با استفاده از ظرفیت اضافی شرکتهای همکار علاوه بر ظرفیت تولید خودشان ، این امر را تضمین کنند – بنابراین هر روز سفارشات سری های بزرگ می گیرند.

شبکه تولیدی کاملاً مستقر ، سیستم سفارش آنلاین و فرآیند فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی نیز آرزوی آینده است. بنیانگذاران RapidDirect خواسته های تولید مدرن را با راه حل مدرن برطرف می کنند که تضمین می کند تولید بخشی سریع تر ، کارآمدتر و همچنین ارزان تر و سودآورتر برای ارائه دهندگان باشد. این فرصتی را ایجاد می کند که محصولات طراحی شده در هر نقطه از جهان به واقعیت تبدیل شوند ، و همچنین یک ایده اصلی به عنوان نمونه اولیه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *